Provozní informace č. 4

Přátelé, kamarádi, vážení jezdci, týmoví manažeři,
slíbili jsme informace v rychlém tempu a tak vám dnes jednu pozitivní přinášíme.
Závod v Chebu se pojede v termínu 8.-9. srpna společně s rakouským mistrákem!
Dále bychom rádi upozornili jezdce, aby si dali pozor na licenci. Postup pro její získání je stejný jako v minulých letech, tedy přes informační systém AČR, nicméně dokud nebudete mít skutečně vystavenou licenci (tedy nebudete mít její číslo), nebudete převzati do závodu. Jako doklad o platné licenci může být použita buď klasická plastová kartička, lze však předložit i vytištěnou kopii z webu. Informace o tom, že jste o licenci požádali je sice hezká, ale závodit nebudete! 😉

Provozní informace č. 3

Přátelé, kamarádi, vážení jezdci, týmoví manažeři,
jak jsme avizovali před třemi týdny, první závod letošního MMČR Supermoto se pojede o víkendu 27. – 28. června 2020 v Písku. Vzhledem k tomu, že pořád platí mimořádná opatření vlády, vyhlášená v souvislosti s epidemií koronaviru, bude potřeba udělat pár změn ze zavedených postupů.
1. Přihlášku na závod je NUTNÉ poslat e-mailem na adresu david@czechsupermoto.cz a to NEJPOZDĚJI do 8:00 dne 24.6.2020 , což je středa před závodním víkendem. Kdo přihlášku nepošle, nebude závodit!
2. Po příjezdu na závodiště bude potřeba řídit se pokyny pořadatelské služby a to nejen v souvislosti s organizací depa, ale hlavně v souvislosti se všemi hromadnými akcemi jako například administrativní a technickou přejímkou či rozpravou s jezdci.
3. Nezapomeňte si všichni vzít roušky, neboť je budete potřebovat v některých prostorách závodiště, například při administrativní přejímce.
Pečlivě si prostudujte Zvláštní ustanovení a platné řády, protože pokud se něco nestane, Pískem začíná letošní sezona a další závod ve Vysokém Mýtě bude dle původního kalendáře i za účasti našich rakouských přátel. Co se týče dalších závodů, zatím nelze nic slíbit, ale všichni zodpovědní činovníci se usilovně snaží, aby se, s výjimkou Sosnové, která letos definitivně nebude, odjel kompletní zbývající kalendář včetně Chebu (v náhradním termínu). Další informace budou přicházet v rychlém tempu a hlavně … už jen 18 dní do prvního závodu! 😉

Provozní informace č. 2

Přátelé, kamarádi, vážení jezdci, týmoví manažeři,

poslední dny byly slunečné a teplota atakovala hranici letních dní. Nelze se tedy divit, že se množí dotazy „jak to bude se závodní sezonou?“. Každému je jasné, že letošní sezona nebude taková, na jakou jsme byli zvyklí v posledních letech, nicméně po dlouhém, více jak dvouměsíčním čekání se hnuly ledy a tak můžeme konečně přinést i pozitivní zprávy.

ZÁVODIT SE BUDE!

První závod letošního ročníku MMČR Supermoto se uskuteční v Písku v termínu 27. – 28. června 2020. Zatím nemáme informace o různých opatřeních, které budou naše závody provázet, ale můžeme vám slíbit, že jakmile se k nám nějaká dostane, obratem se o ni s vámi podělíme. Zůstaňte naladěni, případně se zaregistrujte k zasílání novinek e-mailem a nic vám neunikne. Doufejme, že teď už to bude jen lepší a že i přes všechny dosavadní komplikace se potkáme v depu v hojném počtu.

Provozní informace č. 1

Přátelé, kamarádi, vážení jezdci, týmoví manažeři,
nerad jsem poslem špatných zpráv, ale dnes padlo definitivní rozhodnutí ohledně prvních dvou závodů letošní sezony. Myslím, že není potřeba zbytečně vysvětlovat důvody, všichni vidíme co se děje, ale co naopak potřeba bylo, dát jasné stanovisko všem, kterých se příprava na sezonu týká. Nikdo neví co bude dál, ale teď už definitivně platí, že první dva závody, tedy Cheb a Sosnová se ve svých původních termínech nepojedou. Zda dojde ke změně termínu, či zda budou zrušeny bez náhrady zatím nelze říct, jakmile však budeme mít nějaké další oficiální informace, samozřejmě se o ně s vámi podělíme. Držte se a neklesejte na mysli, pevně věřím, že to nakonec dobře dopadne a všichni se potkáme v depu.

První vlaštovky 2020

Přátelé, kamarádi, vážení jezdci, týmoví manažeři,
je začátek února, ale teplota překvapivě atakuje hranici, při které i běžní motocyklisté vytahují z garáží svoje jednostopé hračky (na rozdíl od těch ortodoxních, kteří jezdí celou zimu). Do prvního závodu naší oblíbené disciplíny však zbývá víc než čtvrt roku. To ale neznamená, že příprava závodní sezony není v plném proudu. Naopak to znamená, že letos opět dostanete s velkým předstihem všechny důležité informace. Určitě se shodneme, že informací číslo jedna je kalendář závodů. Neméně důležitá jsou startovní čísla, jejichž registraci tentokrát spustíme v pondělí 17. února ve 12: 00 na známé adrese. Došlo také ke drobným změnám v řádech, které se pokusím shrnout v následujících bodech.
– Rozprava s jezdci nebude v neděli v poledne, alebrž hned ráno
– Veteránské kategorie byly nově definovány jako 40+ a 50+ (ruší se kategorie 35+)
– Došlo k lehké úpravě startovného viz. Soutěžní systém pro rok 2020
– Kategorie 5 a 6 jsou nově definovány jako Třídy.
Další informace budou následovat jako obvykle, navíc jsme se rozhodli malinko více komunikovat s jezdci a to především formou anket na facebookových stránkách. Chtěli bychom znát vaše názory na některé naše nápady a potkat se se všemi v depu během závodů je přece jen poněkud obtížné. Budeme rádi, když se zapojíte, protože to děláme pro vás 😉

Supermoto národů – komentář Davida Novotného

CZ team 2019

CZ team 2019


Ve čtvrtek 19. září se začalo pozvolna plnit závodiště Circuit Carole ve Francii, kam mířil i celý český tým Supermoto. Ve složení jezdců Petr Vorlíček, Milan Sitnianský a Erik Provazník nastoupili v pátek na technickou přejímku. Při silném větru bylo potřeba několikrát opakovat proces měření hluku u vícero jezdců, včetně českého týmu, ale nakonec se vše podařilo zvládnout a všichni tři jezdci již úspěšně prošli technickou i administrativní přejímkou a byli připraveni na sobotní tréninky a kvalifikaci. V sobotním slunečném počasí se ve warm-upu dařilo a získávali jsme první místa, stejně tak po kvalifikaci byl český tým celkově na čtvrté pozici, takže jsme měli pro start přímo perfektní podmínky. V depu panovala dobrá nálada, z dvaadvaceti týmů se na nedělní závod připravovalo jen 15 – Polsko, Brazílie, rakouští junioři, Izrael, Lotyšsko, Bělorusko a Litva se dle výsledků sobotní kvalifikace připravovali na finále B, aby se probojovali do závodu. Neděle začala úspěšně pro Polsko, které se probojovalo z finále B do hlavního závodu. Na zahajovací ceremonii byla stále vidět záplava úsměvů a radosti, manažeři týmů a jezdci obdrželi od pořádající federace medaile za účast a na poletující českou vlajku v zástupu našeho týmu se začali snášet první kapky deště. Do první rozjížďky ale nebylo jasné, zda se bude jednat jen o pár kapek nebo je možné očekávat prudký déšť. Úsměvy se vytratily a na trati i v depu začala panovat nervozita a rozpaky nad správnou variantou přezutí. Do první rozjížďky zbývalo jen několik málo minut a déšť se spustil naplno, takže na gridu všichni kvapně přezouvali. První rozjížďku odstartoval Milan Sitnianský se závodním číslem osm a Erik Provazník se šťastnou sedmičkou. Milana, který se první kolo držel v čele, bohužel zradilo proměnlivé počasí a během jízdy ho potkaly hned dva pády. Celkově skončil první závod pro české jezdce 13. a 16. místem. Ve druhém závodě se k Milanovi Sitnianskému přidal Petr Vorlíček se startovním číslem devět a z první lajny při startu dokázal po dvanácti kolech vybojovat krásnou šestou pozici, Sitnianský jedenáctou. Při třetím závodě to už na chvíli vypadalo, že déšť zeslabuje, ale s mávnutím startovního praporu začalo pro jezdce sedm a devět dalších dvanáct kol v urputném dešti. Někteří závodníci odhazovali brýle, někteří již přes nánosy bahna nebyli ani k rozpoznání, všichni se ale usilovně snažili podávat stále výborné výkony. Nejlépe se dařilo Němcům, Italům a v čele byly týmy Francie – jak dospělých, tak juniorů. Po posledním kole jsme s vervou a odhodláním vybojovali páté a deváté místo a podařilo se nám tak o jeden bod předehnat Německo a obsadit krásné, bramborové, čtvrté místo. Po závodech nastalo (již bez deště) velké čištění motorek, převleků i jezdců. Bez ohledu na umístění se všem ulevilo a všechny týmy byly spokojené, že i přes menší či větší pády se za daných podmínek celý závod odjel bez závažnějších zranění a všichni už jen budou doufat v příznivější počasí napřesrok. Nakonec patří poděkování českému tým za skvělou reprezentaci. Velké díky patří také jezdci Janu Ulmanovi za výborné výsledky v rámci vloženého závodu.

Provozní informace č. 8.

Přátelé, kamarádi, vážení jezdci, týmoví manažeři,
letošní sezona se pomalu chýlí ke svému konci, nicméně stejně jako má seriál MotoGP svoji tradiční Valencii, nás čeká poslední závod ve Vysokém Mýtě. Tentokrát však jedeme společně s evropskými juniory a tak nás čekají hezké souboje našich mladých talentů s evropskou špičkou.
Opět tedy přinášíme pár informací k organizaci samotného závodu.
Nájezd do areálu bude možný v pátek v 18:00 zadní branou (od letiště).
Nelze nezmínit, že ředitelství nám na páteční večer opět připravilo zábavu v místní restauraci, takže cituji ředitele závodu Honzu Duška „hospoda bude otevřena, party bedna na zvuk zajištěna, večeře bude a alkoholu vezmeme víc než normálně“.
Vypadá to, že si to užijeme jako obvykle 😉
Od sobotního rána už se však bude pilně trénovat viz sobotní časový harmonogram a v neděli se bude závodit podle časového harmonogramu pro závodní den.
Přihlášky zasílejte e-mailem na adresu tajemnik@autodromvmyto.cz a to nejpozději do nedělní půlnoci 22. září 2019.

Provozní informace č. 7.

Přátelé, kamarádi, vážení jezdci, týmoví manažeři,
do předposledního závodu letošní sezony zbývá 13 dní a tak opět přinášíme pár provozních informací. Závodíme tentokrát v rakouském Melku a to sebou nese jistá specifika. Jak jsme již avizovali na začátku sezony, všichni jezdci, kteří chtějí startovat na tomto závodě v rámci seriálu MMČR Supermoto musí mít mezinárodní licenci a samozřejmě pojistku pokrývající závody v zahraničí. Část jezdců má mezinárodní licenci od začátku sezony, ale jsou i tací, kteří mají zatím pouze národní a pro účast v závodě si ji musí rozšířit. To lze provést v informačním systému AČR pomocí položky Mé licence, Zobrazit detail licence a Změnit licenci. V Parametrech licence zvolte položku Závody v zahraničí (mimo MS a ME). Kdo na začátku sezony zvolil jen národní pojištění, bude muset rozšířit i pojistku. Doporučuji to naklikat ještě tento týden, aby to po zaplacení stihli na AČR zpracovat a licenci vám vystavit. Co se týče samotných závodů, příjezd do depa bude možný v pátek 13. září v 15:00. V pátek bude možné ještě lehce potrénovat, konkrétně od 17:00 do 19:30 a to za poplatek 25€. Zvláštní ustanovení říkají, že startovné je pro dospělé kategorie stanoveno na 115€ a pro dětské kategorie na 45€. Platba bude možná pouze v EURech! Přihlášky na standardním českém formuláři se budou tentokrát posílat POUZE e-mailem Davidovi Novotnému na adresu david@czechsupermoto.cz a to nejpozději do středy 11. září do půlnoci. V areálu máme slíbenou elektřinu, nicméně zkušení hovoří o připravenosti a doporučují mít v záloze i elektrocentrály. Zajímavostí bude sobotní závod mechaniků, který se pojede po skončení měřených tréninků. Měl by trvat deset minut, pojede se bez terénu a detaily budou upřesněny v průběhu soboty. Časový harmonogram na sobotu i neděli bude podobný společnému závodu v Mýtě, tedy kvalifikace v sobotu odpoledne a v neděli už jen warm-up a dvě závodní jízdy.

Provozní informace č. 6.

Přátelé, kamarádi, vážení jezdci, týmoví manažeři,
před závodem ve Vysokém Mýtě přinášíme pár důležitých informací. Vzhledem k tomu, že jedeme poprvé společně s rakouským mistrákem (a taky jejich doplňkovým seriálem G-Cup) je potřeba především zmínit časové harmonogramy pro jednotlivé dny, které se liší od našich standardních. Příjezd do areálu bude možný ve čtvrtek 11.7. od 18:00. V pátek už se trénuje viz časový harmonogram pátek, v sobotu se dopoledne ještě trénuje, ale odpoledne už se jede kvalifikace viz časový harmonogram sobota a v neděli se bude závodit podle časového harmonogramu pro závodní den. Rádi bychom také upozornili, že je možné se přihlásit do obou seriálů (tedy jak českého, tak rakouského) a to včetně kategorií, které jedou společně s tím, že vyhlášení proběhne pro každý seriál zvlášť. Teoreticky to může znamenat, že např. ten, kdo dojede první ve spojené rozjížďce Prestige + S1, bude stát na bedně úplně nahoře a to jak v českém, tak rakouském mistráku. Podmínkou je samozřejmě zaplacení startovného do obou seriálů. Stejné je to i s body, jezdec v případě účasti v obou seriálech bere body tam i tam. Nastudujte si všichni Zvláštní ustanovení, na pozdější “reklamace” nebude brán zřetel. Mějte na paměti, že množství jezdců bude přesahovat 150 a tak bude všechno o něco složitější než obvykle.
Přihlášky zasílejte buď poštou pozemní na adresu Autoklub Karosa Vysoké Mýto, Dráby 45, 566 01 Vysoké Mýto, nebo e-mailem na adresu tajemnik@autodromvmyto.cz a to nejpozději do 7. července 2019. Neděste se, že v ZU se píše, že máte přihlášky posílat do 1.7.2019, to se jen někde něco zdrželo 😉

Provozní informace č. 5.

Přátelé, kamarádi, vážení jezdci, týmoví manažeři,
závodní sezona je v plném proudu a tak přinášíme pouze krátkou informaci k závodu v Písku.
Přihlášky zasílejte buď poštou pozemní na adresu Autoklub Hradiště, klub v AČR, Ke Střelnici 242, Písek-Hradiště 397 01, nebo e-mailem na adresu info@autoklub-pisek.cz a to nejpozději do 27. června 2019. Příjezdu do areálu bude možný v pátek od 13:00.